زيبايي خنده خريد اپل آيدي تور لحظه آخري cccam server دکوراسيون داخلي مبلمان اداري کار آفريني دندانپزشکي زيبايي لبخند زيبا زيبايي لبخند طراحي لبخند اصلاح طرح لبخند لمينت دندان لمينت هزينه کاشت دندان کاشت دندان کشيدن دندان عقل کشيدن دندان کاشت دندان ايمپلنت سايت دندانپزشکي کلينيک دندانپزشکي دندانپزشک دندانپزشکي دکتر دندانپزشک ايمپلنت ايمپلنت دندان جرم گيري دندان جراحي لثه پي پال پي پل ويزا کارت وقت سفارت خريد از آمازون پرداخت ارزي پرداخت دلاري گيفت کارت گيفت ويزا کارت گيفت آيتونز تجهيزات هتل تجهيزات آشپزخانه صنعتي راه اندازي فست فود تجهيزات رستوران لوازم آشپزخانه لوازم برقي آشپزخانه به همین سادگی
نوشته شده توسط : مهران

چند نکته کلیدی برای افزایش وزن

موثرترین روش های افزایش وزن بدون بازگشت چیست؟

امروزه با توجه به پیشرفتی که در زمینه های مختلف علمی رخ داده است روش ها مختلفی هم برای افزایش وزن بوجود امده است. در واقع اینطور می توان گفت راههای افزایش وزن زیاید امروزه توسط متخصصین و افراد گوناگون توصیه می شود.اما چیزی که باید به ان توجه داشت این است که اولا کدام راه واقعا جوابگو بوده و در کنار ان کدام راه کم خطر تر و یا بی خطر می باشد.؟ ما نباید به هر قیمتی حاضر به باشیم وزن خود را زیاد کنیم. راههای افزایش وزن غیر مجاز بسیار زیادی وجود دارد و اگر به این باشد که از این روش ها استفاده کنیم دیگر نیازی به این همه تحقیق و بررسی علمی نمی باشد .

 

بهترین روش برای افزایش وزن مواد غذایی مفید است
اگر بتوانید برنامه غذای مفیدی را در طی روز دنبال کنید قطعا از این روش میتوان به عنوان یکی از مفید ترین راههای افزایش وزن نام برد.تمرکزتان را روی مواد غذایی سالم بگذارید. یادتان باشد هر چقدر هم کالری یک غذا بالا باشد باز هم این مواد مغذی است که باید ملاک اصلی قرار بگیرد. آلیس بندر متخصص تغذیه و مدیر موسسه آمریکایی تحقیقات سرطان میگوید: برای وزن اضافه کردن باید غذایی پر کالری و البته سرشار از مواد مغذی بخورید نه فقط غذاهای پرکالری سرشار از چربی، شکر و کالری های پوچ. هدف این است که غذایی بخوریم سرشار از ویتامین ها، مینرالها، مواد مغذی و کالری بالا تا با هر گاز کالری به همراه مواد مغذی بگیریم. کار را با غذاهای مغذی و پرکالری شروع کنید و هر موقع توانستید غذاهای غنی شده با مواد اضافی مانند ماست، میوه، آجیل و چربی های سالم.

 

بسیاری از مردم به دنبال کاهش وزن هستند اما در این میان افرادی نیز هستن که مورد حسادت افراد چاق قرار میگیرند چون لاغر هستند. اما شاید ندانید برخی افراد لاغر هم مشکلات خاص خودشان را دارند. غذا خوردن شاید کاری آسان باشد اما برای این افراد چالشی بزرگ است. دلایل نیاز به افزایش وزن شامل مسائل مربوط به سلامت، فقدان اشتها، سوخت رسانی هنگام ورزش، عضله سازی و یا فقط نیاز به اضافه شدن چند کیلو است. کمی زیر وزن طبیعی بودن آنچنان هم ضرر ندارد. اگر با وجود مقداری کمبود وزن از پس کارهای خود بر می آیید و در هنگام ورزش مشکلی ندارید این کمبود وزن هیچ مشکلی ندارد حتی تحقیقات نشان میدهد نشانه ی سلامتی شما هم هست. به هر حال اگر مایلید کمی وزن اضافه کنید این کار را از راه درست و سالم انجام دهید. نه اینکه همه چیز بخورید تا وزنتان بالا برود.
سعی کنید به صورت متناوب در طی روز بخورید

 
شک نکنید که یکی از بهترین راههای افزایش وزن این است که در طی روز چندین وعده غذایی هر چند کم میل نمایید.صرف نظر از اینکه چرا میخواهید وزن اضافه کنید، خوردن میان وعده های مقوی در کنار وعده های اصلی یکی از راه های جمع آوری کالری و اضافه کردن وزن است. سعی کنید هر روز در کنار وعده های اصلی شش یا حداقل سه میان وعده استفاده کنید. سعی کنید میان وعده ها شامل پروتئین، نشاسته، سبزیجات و چربی باشد. پس سعی کنید بیشتر اوقات چیزی میل کنید و همچنین سعی کنید انتخاب هایی هوشمندانه انجام دهید. بسته به انتخاب نوع غذا میتوانید سرعت افزایش وزن خود را تند یا کند کنید.
آیا به دنبال ساخت عضله هستید و یا فقط اضافه وزن می خواهید؟
دقت کنید که روش های مختلفی ممکن است به عنوان راههای افزایش وزن معرفی شود اما باید دید که کدامیک برای شما ساخت عضله را در پی خواهد داشت و کدامیک فقط بر بافت های چربی شما می افزاید.ورزشکارانی که میخواهند وزن اضافه کنند باید به همان اندازه که تمرین میکنند به رژیم خود کالری و پروتئین استفاده کنند تا بتوانند عضله سازی کنند. افراد لاغر میتوانند با خوردن میان وعده های پروتئینی مانند شیر کم چرب به راحتی عضله سازی کنند. ورزشهای قدرتی در کنار چنین میان وعده هایی باعث ساخت عضله میشود و از آنجا که عضله سنگین است باعث بالا رفتن وزن میشود. از ورزشهایی هم که عضله ساز نیستند بپرهیزید.

 

چند نکته کلیدی برای افزایش وزن
در کنار صبحانه خود یک نان تست سبوس دار که روی آن کره بادام زمینی مالیده شده باشد میل کنید.
اگر املت میخورید به آن یک تخم مرغ اضافی و پنیر اضافه کنید.
سیبی را قطعه قطعه کنید و روی ان کره بادام زمینی بمالید و میل کنید.
درون یک کاسه ماست آجیل و عسل بریزید سپس میل کنید.
با استفاده از پنیر و سس به سیب زمینی خود کالری اضافه کنید.
به سالاد خود پنیر، سس و روغن زیتون اضافه کنید.
اگر بیرون میروید همیشه یک کیسه با خود داشته باشید و در آن میان وعده ی خود را قرار دهید تا استفاده کنید.
از شکلات های پروتئینی برای افزایش کالری و پروتئین دریافتی خود استفاده کنید.
از سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی و ذرت شیرین استفاده کنید.
از شیر و آب میوه های طبیعی برای بالا بردن کالری دریافتی خود استفاده کنید.

 

بعد از بیماری های طولانی چگونه چاق شویم؟
معمولا یکی از عواملی که باعث لاغری می شود بیماری های طولانی مدت است و همیشه اکثر بیماران به فکر راههای افزایش وزنبعد از گذارندن این دوره می باشند.کاهش وزن اکثر اوقات با یک بیماری همراه است و دلیل آن هم کم اشتها شدن و یا شرایط خاص همان بیماری است. در طول بیماری اغلب رژیم نامناسب باعث کمبود بدن در کالری، پروتئین، ویتامین و مینرال ها میشود. خوردن آب میوه، تخم مرغ و میان وعده های کوچک و سالم کمک میکند بدن به وضعیت قبلی خود بازگردد. میان وعده های سالم به راحتی هضم میشوند، سرشار از مواد مغذی هستند و همچنین با سادگی آماده میشوند. در کنار مواد مغذی باید پروتئین هم استفاده کنید زیرا پروتئین به ریکاوری بعد از بیماری بسیار کمک میکند. گوشت بدون چربی، ماهی یا مرغ و چند وعده لبنیات، غلات سبوس دار، تخم مرغ، و حبوبات بخورید تا مطمئن شوید به اندازه ی کافی پروتئین میگیرید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

اگر میزان کالری ورودی

آیا مکمل های گیاهی می توانند راه حلی مناسب برای افزایش وزن باشند؟

 

اگر به دنبال بهترین و موثر ترین پودر چاقی می باشد و نمی دانید از میان برندهای موجود در بازار کدامیک را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده از مکمل افزایش وزن گیاهی بومبا استفاده کنید.این پودر چاقی با تاثیرات بسیار شگرفی که در بدن شما ایجاد می کند می تواند براحتی و در مدت زمان کوتاهی افزایش وزن را برای شما به ارمغان بیاورد.مکملی که برای تهیه آن از مواد گیاهی و بدون ضرر استفاده شده و یکی از بهترین محصولاتی است که می توان از ان به عنوان یک مکمل بی ضرر و گیاهی نام برد.این پودر گیاهی با فرمولی ویژه باعث تحریک اشتها _ برطرف کردن ضعف درونی وجسمانی _ ارامش اعصاب و جبران کمبود ویتامین بدن که یکی از دلایل کمبود وزن می باشد می شود و با عث افزایش وزن و زیبایی پوست ومو می شود .بدون نیاز به ورزش و تمرینات بدنی عمل خواهد کرد.اثرات آن پس از یک روز کاملا ظاهر میشود.بدون عوارض جانبی و ۱۰۰ % گیاهی.بدون بازگشت به وزن اولیه.افزایش تضمین شده ۵ تا ۷ کیلو در ماه اول و به مراتب بیشتر در ماه های بعد.مطمئن باشید مشتری دائم ما خواهید شد+چاق شدن و زیبا شدن صورت به شکل قابل توجه و ۱۰۰ % تضمینی .افزایش وزن وچاق شدن درنگاه اول ودر نگرشی غیر کارشناسی کاری بسیار دشوار وصعب مینماید درحالیکه به هیچ عنوان به این شکل نیست . افزایش وزن یک نکته بسیار مهم وکلیدی دارد :

 

 

اگر میزان کالری ورودی به بدن شما از طریق تغذیه متوازن کمتر از میزان کالری مصرفی باشد بدن شما با کاهش تدریجی وزن مواجه خواهد بود . اگر کالری ورودی شما مساوی با میزان کالری مصرفی باشد شما وزن فعلی خود را حفظ خواهید نمود . ولی اگر کالری ورودی وکالری دریافتی شما بیش از میزان کالری مصرفی باشد شما تدریجا بر وزن خود خواهید افزود .
پیشنهاد ما استفاده از این پودر چاقی در کنار برنامه غذایی روزانه شما است. ما ادعا نداریم تنها با مصرف این مکمل می توانید به وزن دلخواه خود دست یابید. قطعا اگر دارای برنامه غذایی مناسبی نباشید نمی توان انتظار زیادی از یان پودر چاقی داشت .پس به همین دلیل حتما سعی کنید در طول دوره ای که قصد مصرف انرا دارید از بهترین برنامه غذایی استفاده کنید تا تاثیرات ان چند برابر شود.
این پودرچاقی و ترکیب مورد بحث آن بصورت بسیار موثر واثربخش آمینواسیدهارا بصورت متوازن ونیز درحجم بالا در اختیار متابولیسم قرار میدهد تا پروتئین های تشکیل شده بصورت کار آمد بافت های عضلانی را تقویت نمایند وافزایش وزن ماهانه حداقل ۸ کیلو را شاهد باشید . ویتامین ها واملاح معدنی ومواد ریز مغزی موجود در این پودر ذائقه پسند ضمن رفع هر گونه کمبود مواد غذایی بر افزایش توده استخوانی ورفع وپیش گیری از پوکی استخوان موثر است وقدرت بدنی وقدرت عضلانی را افزایش میدهد .

 

بهترین مکمل گیاهی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

این پودر گیاهی با فرمولی ویژه باعث تحریک اشتها _ برطرف کردن ضعف درونی وجسمانی _ ارامش اعصاب و جبران کمبود ویتامین بدن که یکی از دلایل کمبود وزن می باشد می شود و با عث افزایش وزن و زیبایی پوست ومو می شود .بدون نیاز به ورزش و تمرینات بدنی عمل خواهد کرد.اثرات آن پس از یک روز کاملا ظاهر میشود.بدون عوارض جانبی و ۱۰۰ % گیاهی.بدون بازگشت به وزن اولیه.
دقت کنید اکثر مکمل ها و که در بازرا وجود دارند اولا گیاهی نیستند و داری مضرات بسیاری هستند و دوما اینکه بعد از مدتی وزن شما دوباره به حالت قبلی بر می گردد.اما شما با مصرف تنها یک دوره از این مکمل گیاهی خواهید دید که وزن شما به صورت ثابت و پایدار باقی می ماند و اضافه وزن را در تمام قسمت های بدن خود می توانید مشاهده نمایید.

 

چه کنیم تا وزنمان همیشه ثابت باشد ؟

 

در مسیر دریافت کالری اضافی برای افزایش وزن موانعی هم وجود دارند که اصلی ترین عوامل بازدارنده افزایش وزن میباشد . این پودر چاق کننده که به شما معرفی میکنیم تمام نقایص را رفع کرده است وخصوصیات مثبت ومورد لزوم را در خود دارا میباشد . این محصول با افزایش اشتهای شدید ضمن اینکه غذای مصرفی را افزایش میدهد قابلیت جذب رانیز برای روده ها ونیز قابلیت هضم را برای معده افزایش میدهند. این  پودر چاقی ترکیب بواسطه گیاهی بودنش اعصاب را نیز آرام واسترس را کاهش میدهد که خود عاملی اصلی در افزایش وزن است . بدون عارضه بودن آن مهم ترین فاکتور برای مقایسه با محصولات شیمیایی ومشابه است . برای افزایش وزن مقرون به صرفه و سریع وبدون عارضه حتما ازپودرچاقی اکسیر استفاده کنید .این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده حجم و وزن صادق و مشهور است وبا اینکه بالاترین کیفیت را دارد ارزان ترین راه چاق شدن را بخود اختصاص داده است .این پودر داری خواص گیاهی و طعم قاووت کرمان را دارد و بسیار خوشمزه است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

استرس را کاهش میدهد

بهترین روش جهت افزایش وزن بدون دردسر چیست؟
یکی از بهترین و موثر ترین مکمل هایی که می تواند د رجهت افزایش وزن شما موثر باشد چیزی نیست جز پودر بومبا.این پودر به صورت کاملا گیاهی بوده و مصرف آن هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت و می توانید در کنار برنامه غذایی خود از این مکمل نز استفاده کرده و شاهد نتایج قابل قبول آن باشید.الیته ممکن است میزان تاثیر گذاری پودر بومبا در افراد مختلف به خاطر نوع ژنتیک و میزان سن و سال و نوع فعالیتی که در طی روز انجام می دهند متفاوت باشد اما چیزی که در همه انها یکشان خواهد بود این است که قطعا این مکمل می تواند تاثیر گذار باشد.درمیان انواع و اقسام قرص افزایش وزن و پودر چاقی یکی از محصولاتی که در عین تاثیر پذیری فوق العاده دارای قیمتی مناسب بوده و همچنین کوچکترین عوارضی در آن وجود نداشته می توان پودر بومبا را نام برد. این مکمل برای همه کسانی که از لاغری رنج می برند و تا به حال راه های گوناگئنی را امتحان کرده اند بسیار مناسب بوده و در کمترینم زمان ممکن حد اکثر در ظرف ۳ هفته تاثیرات آن را در بدن خود مشاهده خواهند کرد.از جمله مزیت این محصول قیمت واقعا مناسب آن بوده و در مقابل کارایی بالایی که داشته در واقع می توان گفت که ارزش آن بیشتر از این حرف ها باشد. شما تنها با مصرف یک دوره خواهید دید که دیگر از لاغری شدید نجات پیدا کرده اید و با خیال راحت می توانید دو دوره دیگر نیز استفاده کنید تا اثر ان به صورت پایدار برای همیشه در بدن شما باقی بماند.از جمله خصوصیات یک پودر خوب این است که بعد از تاثیر گذاری اثریی ماندگار داشته باشد و نا اینکه بعد از مصرف و اتمام ان دوباره به حالت اول برگردید. و پودر بومبا این خصوصیت ماندگاری را در خود دارد.


رویای رسیدن به وزن دلخواه با رعایت یک برنامه غذایی خوب و در کنار آن مصرف پودر بومبا می تواند بسیار دست یافتی باشد و دیگر به آن مانند یک رویا فکر نخواهید کرد.تاثیراتی که این مکمل در افزایش وزن افراد مختلف داشته باعث شده است تا از ان مکملی پر فروش و محبوب درست کند و شاهد استقبال از این پودر باشیم.امروزه راه حل های مختلفی جهت افزایش وزن توسط افراد تجویز می شود که هر کدام روش مخصوص به خود را داشته و در پایان معمولا اکثر راه حل ها به نتیجه پودر بومبا مناسب نخواهد رسید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بر آن شدیم تا از جدیدترین و موثر ترین راه حل موجود که بسیار پر طرفدار بوده است استفاده کنیم و ان چیزی نیست جز استفاده از پودر بومبا اصل. دقت داشته باشیدپودر بومبا در اکثر سایت های مشابه مشاهده شده است که پودر های افزایش وزن با نام ها مختلف و حتی با همین نام پودر بومبا را به فروش رسانده در حالیکه اصلا ان محصولات درجه کیفی بالایی نداشته و تقریبا مصرف انها بدون اثر می باشد .این پودر چاق کننده که به شما معرفی میکنیم تمام نقایص را رفع کرده است وخصوصیات مثبت ومورد لزوم را در خود دارا میباشد . این محصول با افزایش اشتهای شدید ضمن اینکه غذای مصرفی را افزایش میدهد قابلیت جذب رانیز برای روده ها ونیز قابلیت هضم را برای معده افزایش میدهند. این ترکیب بواسطه وجود ترکیبات آهن در آناعصاب را نیز آرام واسترس را کاهش میدهد که خود عاملی اصلی در افزایش وزن است .

 

آیا با بومبا می توان به وزن ایده آل رسید؟

 

پودرچاقی و ترکیب مورد بحث آن بصورت بسیار موثر واثربخش آمینواسیدهارا بصورت متوازن ونیز درحجم بالا در اختیار متابولیسم قرار میدهد تا پروتئین های تشکیل شده بصورت کار آمد بافت های عضلانی را تقویت نمایند وافزایش وزن ماهانه حداقل ۸ کیلو را شاهد باشید . ویتامین ها واملاح معدنی ومواد ریز مغزی موجود در این پودر ذائقه پسند ضمن رفع هر گونه کمبود مواد غذایی بر افزایش توده استخوانی ورفع وپیش گیری از پوکی استخوان موثر است وقدرت بدنی وقدرت عضلانی را افزایش میدهد .
بدون عارضه بودن پودر بومبا مهم ترین فاکتور برای مقایسه با محصولات شیمیایی ومشابه است . برای افزایش وزن مقرون به صرفه و سریع وبدون عارضه حتما ازپودرچاقی اکسیر استفاده کنید .این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده حجم و وزن صادق و مشهور است وبا اینکه بالاترین کیفیت را دارد ارزان ترین راه چاق شدن را بخود اختصاص داده است.
ما کیفیت مکمل افزایش وزن خود را تضمین می کنیم.شما همین الان می توانید این پودر خوشمزه که در طعم های مختلفی نیز وجود دارد پودر بومبا را از فروشگاه ما به صورت خرید پستی سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با خرید پودر بومبا و مصرف مکرر ان برای چند وقت خواهید دید که در نهایت حدود ۷ تا ۱۰ کیلو گرم را براحتی اضافه کرده اید و همچنین اشتهای شما نسبت به غذا بسیار تقویت شده و دیگر احساس سیری و کم اشتهایی نخواهید داشت.


اگر میزان کالری ورودی به بدن شما از طریق تغذیه متوازن کمتر از میزان کالری مصرفی باشد بدن شما با کاهش تدریجی وزن مواجه خواهد بود . اگر کالری ورودی شما مساوی با میزان کالری مصرفی باشد شما وزن فعلی خود را حفظ خواهید نمود . ولی اگر کالری ورودی وکالری دریافتی شما بیش از میزان کالری مصرفی باشد شما تدریجا بر وزن خود خواهید افزود .ولی در مسر دریافت کالری اضافی برای افزایش وزن موانعی هم وجود دارند که اصلی ترین عوامل بازدارنده افزایش وزن میباشد .
این پودر چاق کننده که به شما معرفی میکنیم تمام نقایص را رفع کرده است وخصوصیات مثبت ومورد لزوم را در خود دارا میباشد . این محصول با افزایش اشتهای شدید ضمن اینکه غذای مصرفی را افزایش میدهد قابلیت جذب رانیز برای روده ها ونیز قابلیت هضم را برای معده افزایش میدهند. این ترکیب بواسطه گیاهی بودنش اعصاب را نیز آرام واسترس را کاهش میدهد که خود عاملی اصلی در افزایش وزن است.اگر میزان کالری ورودی به بدن شما از طریق تغذیه متوازن کمتر از میزان کالری مصرفی باشد بدن شما با کاهش تدریجی وزن مواجه خواهد بود . اگر کالری ورودی شما مساوی با میزان کالری مصرفی باشد شما وزن فعلی خود را حفظ خواهید نمود . ولی اگر کالری ورودی وکالری دریافتی شما بیش از میزان کالری مصرفی باشد شما تدریجا بر وزن خود خواهید افزود .

 

 

 

ولی در مسیر دریافت کالری اضافی برای افزایش وزن موانعی هم وجود دارند که اصلی ترین عوامل بازدارنده افزایش وزن میباشد .پودر افزایش وزن بومبا این مکمل افزایش وزن از مواد پروتئینی و گیاهی ساخته شده است و مصرف ان نیز هم برای آقایان بوده و هم برای خانم ها.مهم ترین نکته در رابطه با این پودرهای بومبا تاییدیه وزارت بهداشت بوده که خیال مشتریان را از بابت خرید و مصرف آن راحت می کند.اگر شما از پودر بومبا به میزان سه دوره متوالی استفاده نمایید شاهد افزایش وزن پودر بومباحدود ۱۵ الی ۲۰ کیلو گرمی خواهید بود و این یعنی معجزه پودرافزایش وزن.ترجیحا از این مکمل برای افراد بالای ۱۲ سال استفاده شود.
پودر افزایش وزن بومبا راه حل های مختلف دیگری نیز برای افزایش وزن وجود دارد اما ما با معرفی این محصول در واقع یکی از کم خرج ترین وپودر بومبا موثر ترین روش های فعلیس را به شما معرفی کرده ایم و براحتی هر زمان که خواستید پودر بومبای اصل را از ما می توانید سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این پودرچاقی و ترکیب مورد بحث آن بصورت بسیار موثر واثربخش آمینواسیدهارا بصورت متوازن ونیز درحجم بالا در اختیار متابولیسم قرار میدهد تا پروتئین های تشکیل شده بصورت کار آمد بافت های عضلانی را تقویت نمایند وافزایش وزن ماهانه حداقل ۷ کیلو را شاهد باشید .بدون عارضه بودن آن مهم ترین فاکتور برای مقایسه با محصولات شیمیایی ومشابه است . برای افزایش وزن مقرون به صرفه و سریع وبدون عارضه حتما ازپودرچاقی بومبای اصل استفاده کنید .این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده حجم و وزن صادق و مشهور است وبا اینکه بالاترین کیفیت را دارد ارزان ترین راه چاق شدن را بخود اختصاص داده است .این پودر داری خواص گیاهی و طعم قاووت کرمان را دارد و بسیار خوشمزه است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:57  توسط مهران  |  نظر بدهید

آیا می شود من هم روزی

آیا می شود من هم روزی به وزن دلخواه خود دست یابم؟

 

همانطور که خیلی ها این روزها به دنبال رسیدن به تناسب اندام از راه کاهش وزن و لاغری هستند بر عکس همین قضه نیز صادق بوده و بسیاری از افراد به دنبال افزایش وزن و رسیدن به تناسب اندام از این روش هستند. چاق ها و لاغر ها دو دسته که همیشه هر یک دوست دارند جای دیگری می بودند.در این قسمت روش هایی را ارئه خواهیم داد تا براحتی بتوانید به وزن ایدهآل خود دست یابید. البته روش های فوق در جهت افزایش وزن بوده و مخصوص افراد لاغر می باشد. در بخش های بعدی سایت در مورد نحوه کاهش وزن مخصوص افراد چاق نیز صحبت خواهیم کرد.

 

 

از تاثیر گذار ترین و مهم ترین عواملی که می تواند هم در کاهش وزن و هم در افزایش وزن نقش اساسی را ایفا کند برنامه و رژیم غذایی شما می باشد.اگر این ربنامه غذایی به درستی تنظیم شود می تواند تاثیرات بسیار زیادی را بروی روند کاهش وزن و یا بر عکسافزایش وزن داشته باشد.پس باید نگاه ویژه ای به این قسمت داشه باشیم و دقیق تر آنرا مورد بررسی قرار دهیم.
برخلاف رژیم افراد چاق، رژیم هایی که برای افزایش وزن افراد لاغر تجویز می شود، معمولا زمان بر هستند و شاید حتی از یک ماه تا ۳ ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زیاد شود. به یاد داشته باشید برای حل مشکل لاغری باید صبور باشید.
شاید در این دوره و زمانه که بیشتر اطرافیان ما به دنبال راهی برای رفع اضافه وزنشان می گردند، دیدن کسی که دوست داشته باشد چاق شود، کمی عجیب باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید، تعداد افراد لاغر که دوست دارند کمی چاق شوند، اصلا کم نیست و تا به حال تعداد بسیار زیادی از آنها به دفتر سیب سبز نامه و ایمیل فرستاده اند و درخواست رژیمی برای چاق شدن کرده اند، به همین خاطر ما هم سراغ دکتر رضا راست منش، متخصص تغذیه و رژیم درمانی رفتیم تا علل لاغری و چاق نشدن برخی افراد را بررسی کنیم و همچنین با راه حل هایی برای رفع لاغری آشنا شویم.

مهمترین علت های لاغری چیست؟
اگر بتوانیم دلیل های منطقی برای لاغری خود پیدا کنیم راحت تر می توان به درمان آن پرداخت و با وجود یافتن منشا ان سریع تر می توان بر این معضل غلبه کرد.برای افزایش وزن و رسیدن به وزن دلخواه باید با یک برنامه کاملا حساب شده و علمی جلو رفت.لاغری می تواند ریشه در دوران مختلف زندگی داشته باشد، از زندگی جنینی گرفته تا لاغری دوران خردسالی، لاغری دوران قبل از بلوغ، لاغری دوران بلوغ و لاغری دوران میانسالی و کهنسالی. بدترین و مقاوم ترین نوع لاغری، لاغری های دوران جنینی و دوران قبل از بلوغ است چراکه بنیان بدن در این ۲ دوره شکل می گیرد. از جمله عوامل متعددی که می تواند در لاغری دخیل باشد می توان به علل روانی (نگرانی های شدید، اضطراب، افسردگی، حسادت، رقابت…)، علل غذایی (کم غذایی، بدغذایی، مشکلات سوء جذب غذایی، بی اشتهایی، بد اشتهایی)، علل پزشکی و هورمونی (پرکاری تیروئید، کمی هورمون رشد، پاسخ ناکافی بدن به هورمون رشد، جذب اندک، سوء جذب…) و علل دارویی (مانند مصرف موادی که باعث افزایش سوخت و ساز شده یا جذب را کاهش می دهند، همچنین مصرف موادی که باعث افزایش تخریب چربی و عضله و کاهش توان بدن برای ساخت اندام می شوند) اشاره کرد که از مهم ترین علل لاغری هستند، البته لاغری هایی با علل ژنتیک و کمیاب هم وجود دارند.
لاغری دوران قبل از بلوغ، لاغری دوران بلوغ و لاغری دوران میانسالی و کهنسالی. بدترین و مقاوم ترین نوع لاغری، لاغری های دوران جنینی و دوران قبل از بلوغ است.

 

 

افراد لاغر در مورد خود چگونه فکر می کنند؟

 
آیا از اینکه دچار لاغری هستید احساس نا امیدی و ضعف در اعتماد به نفس دارید؟آیا فکر می کنید لاغری شما در ضعیف نشان دادن شخصیت شما تاثیر دارد؟ واقعیت این است که تعداد کمی از افراد دچار لاغری مفرط هستند که این لاغری مفرط به نوعی باعث کاهش اعتماد به نفس و بدشکلی بدن می شود و شاید شنیده باشید که برخی از این افراد به هیچ وجه خود را زیبا نمی دانند و با عباراتی مثل «عین چوب خشک شده ام!» یا «لباس در تنم زار می زند!» و… خودشان را توصیف می کنند! معمولا سیستم ایمنی این افراد ضعیف است و در مقابل کوچک ترین عوامل بیماری زا تحریک می شود.
هیچگاه دست به خود درمانی نزنید
متاسفانه ما ایرانی ها عادت داریم تا چیزی می شود قبل از اینکه بخواهیم به متخصص مراجعه کنیم ابتدا از روش های من در آوردی و روش های خود درمانی شروع خواهمی کرد و بعد از اینکه تجویزات خودمان جواب نداد تازه می فهمیمی که باید به یک متخصص مراجعه کنیم.شاید شما فقط به این فکر کنید که فرزندتان بی اشتهاست و تنها راه حل تان هم شربت اشتها آور باشد! همین امر می تواند فرصت رشد بهتر و حتی قد بلند شدن فرزندتان را از او بگیرد! یا مثلا فکر کنید مصرف هرچه بیشتر پروتئین و مکمل های پروتئینی برای چاق شدن شما کافی است اما یادتان باشد مصرف پروتئین مازاد بر نیاز، خود از طریق افزایش اثر دینامیک پروتئینی، باعث کاهش وزن می شود! پس لطفا خوددرمانی را فراموش کنید و هرچه سریع تر به پزشک متخصص مراجعه کنید تا معضل لاغری تان، همیشگی و با راه های سالم درمان شود.
برای رسیدن به افزایش وزن باید صبور باشید و اگر می خواهید وزنی که بدست می آورید دائمی باشد قطعا باید برای ان برنامه ریزی دقیق و علمی کنید تا بتوانید به هدف خود دست یابید. چیزی که است مطمئن باشید هیچ کاری نشدنی نیست و این شمایید که با نحوه عملکرد خود کاری را ممکن و یا غیر ممکن خواهید کرد.

 

همانطور که گفتیم برنامه غذایی شما می تواند تاثیر بسیار زیادی در ورند چاقی و یا لاغری شما داشته باشد. فرمول کلی این است که چه مقدار کالری به بدن شما می رسد و در عوض برای انجام کارهای روزانه چه مقدار کالری مصرف خواهید کرد.به همین سادگی اگر بتوانید این نسبت را طوری تنظیم کنید تا کالری بیشتری به بدن خود برسانید می توانید شاهد افزایش وزن خود باشید.

این تعجب آور نیست که غذاهایی سر شار از سرخ کردنی‌ها و دسرهای شیرین و الکل‌ها و نیز وعده‌های غذایی حجیم چاق کننده هستند و همینطور این طبیعی است که اگر دریافت کالری بیش از سوزاندن آن باشد هم، سبب افزایش وزن می‌گردد.اما چیزی که مهم است این است که علی رغم رعایت نکات بهداشتی، مانند محاسبۀ میزان کالری دریافت شده و مصرف و سوزاندن آن، فعالیت ورزشی مناسب و نهایتاً رعایت سبک زندگی به نحوی که شما هرگز اضافه وزن و یا چاقی نداشته باشید ناگهان بنا به دلایلی ممکن است دچار اضافه وزن گردید که حتی نمی‌توانید باور کنید که چه اتفاقی افتاده؟

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:57  توسط مهران  |  نظر بدهید




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: